مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-04بين الملل

سایه مناقشه مالی اتحادیه اروپا بر سر جنگ اوکراین


از آنجایی که اختلافات بر سر امور مالی در اروپا، 50 میلیارد یورو «شاهراه حیات» کی یف را تهدید می کند و مجارستان متعهد شده تا مانع مذاکرات عضویت آن در اتحادیه اروپا شود، - از آنجایی که اختلافات بر سر امور مالی در اروپا، 50 میلیارد یورو شاهراه حیات کی یف را تهدید می کند و مجارستان متعهد شده تا مانع مذاکرات عضویت آن در اتحادیه اروپا شود، رهبران اتحادیه اروپا با این بحران مواجه هستند که اوکراین را در برهه ای مخاطره آمیز در جنگ علیه روسیه دست خالی رها کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اختلافات درون اتحادیه اروپا بر سر پول و آینده اوکراین، وعده های مهمی را که ماه ها پیش به کی یف داده شده، به خطر می اندازد؛ آن هم درست زمانی که جریان حمایت مالی و نظامی ایالات متحده از اوکراین، در کنگره ای که به لحاظ سیاسی چند دسته شده، ناگهان متوقف شد.

مقامات درگیر در این گفت وگو به روزنامه فایننشال تایمز گفتند که کشورهای عضو اتحادیه اروپا تا رسیدن به توافق بر سر تکمیل بودجه مشترک اتحادیه، از جمله 50 میلیارد یورو برای اوکراین، قبل از نشست سران در بروکسل در 14 و 15 دسامبر فاصله زیادی دارند.

تلاش های اتحادیه اروپا برای دستیابی به مصالحه، با پیروزی یک حزب راست افراطی در انتخابات ماه گذشته هلند و حکم اخیر دادگاه آلمان مبنی بر محدود کردن وام گیری دولت با مشکل مواجه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه مناقشه مالی اتحادیه اروپا بر سر جنگ اوکراین

سایه مناقشه مالی اتحادیه اروپا بر سر جنگ اوکراین