مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:052023-11-28اقتصادي

رفع چالش کم آبی صنایع سمنان با بهره برداری از پساب های شهری


رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به کمبود منابع آبی در استان از آن به عنوان یکی از چالش های اساسی در صنایع استان نام برد و گفت: رفع این چالش مستلزم ایجاد زیرساخت لازم برای بهره مندی از ظرفیت پساب های شهری است.

- ایسنا/سمنان رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به کمبود منابع آبی در استان از آن به عنوان یکی از چالش های اساسی در صنایع استان نام برد و گفت: رفع این چالش مستلزم ایجاد زیرساخت لازم برای بهره مندی از ظرفیت پساب های شهری است.

محمدجعفر عبداللهی امروز (سه شنبه، هفتم آذر ماه) در دیدار با رییس و اعضای هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع و معادن استان، اظهار کرد: موضوع کمبود منابع آب، چالش کشوری است و با مدیریت صحیح و راه اندازی و بهره برداری از پساب و راهکارهای مناسب دیگر، جایگزین مطلوب را شناسایی و برای این مسأله حیاتی چاره اندیشی شود.

او حمایت از تولیدکنندگان و فعالان صنعتی را وظیفه حاکمیت دانست و با اشاره به نقش سرمایه گذاران در جامعه، ادامه داد: اهرم محرک رونق اقتصادی در دستان فعالان عرصه تولید و اشتغال است.

رییس کل دادگستری استان سمنان به وظایف متقابل مردم و حاکمیت اشاره و بیان کرد: حکومت مکلّف است در قبال شهروندان سه اصل برقراری امنیت، اجرای عدالت و تأمین رفاه و آرامش را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع چالش کم آبی صنایع سمنان با بهره برداری از پساب های شهری

رفع چالش کم آبی صنایع سمنان با بهره برداری از پساب های شهری