مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 20:002023-12-18ورزشي

ربیعی: بازیکنان ذوب آهن باید برای پیشرفت تیم هر روز بجنگند


باید ظرفیت بازیکنان افزایش پیدا کند تا در تمام طول فصل مبارزه گر باشند و برای پیشرفت تیم هر روز بجنگند، کار سختی است اما همه تلاشمان را خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: از لحاظ بازی تیم فولاد در 2 هفته اخیر مقابل استقلال و سپاهان کیفیت متفاوت تری نسبت به بازی های گذشته نشان داد، تیم خوبی بودند و می دانیم که بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم ریتم مناسبی را از نظر کیفیت ارائه دهیم، با توجه به این که چند بازیکن را نیز نداریم، مطمئن هستم که مجموعه تیم تلاش خود را انجام خواهد داد؛ امیدوارم حمایت و حضور هواداران را شاهد باشیم تا در کنار یکدیگر خود را برای این مسابقه مهم و سخت مهیا کنیم.

ربیعی تصریح کرد: از باشگاه فولاد خوزستان به دلیل نظری که روی بنده داشتند اما از نظر انگیزشی فرقی ندارد، هدفی برای ذوب آهن دنبال می کنم و هر بازی برای ما سرنوشت ساز است؛ برای هر بازی برنامه ریزی خاصی داریم، وظیفه دارم مسیری از نظم، آرامش و ثبات ذهنی برای بازیکنان آماده کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: در ذوب آهن تلاش برای ثبات کیفیت است و نظم برگزاری مسابقات در این مورد مهم است، فاصله زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: بازیکنان ذوب آهن باید برای پیشرفت تیم هر روز بجنگند

ربیعی: بازیکنان ذوب آهن باید برای پیشرفت تیم هر روز بجنگند