مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-17سياسي

احداث روستا بازار در بخش های 5گانه ارومیه بررسی می شود


ایجاد روستا بازار در بخش های 5گانه این شهرستان در دستور کار دست اندرکاران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، غلامحسین عماری فرماندار ارومیه در جمع نمایندگان تعاونی های روستای و کشاورزی شهرستان ارومیه، اظهارداشت: ایجاد روستا بازار در بخش های 5 گانه شهرستان ارومیه در دستور کار دست اندرکاران باشد.

  وی با تسلیت ایام فاطمیه به استقبال و میزبانی شهرستان ارومیه از شهدای گمنام تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز به برکت از خودگذشتگی شهدای گرانقدر، کشور علی رغم سنگ اندازی های دشمنان با شتاب مضاعف در حال حرکت به سمت قله های اقتدار است.

فرماندار شهرستان ارومیه تصریح کرد: هر چقدر تصدی گری دولت در بخش های مختلف کمتر و مشارکت بخش خصوصی و تعاونی ها بیشتر تقویت شود، شاهد رشد و توسعه و تقویت فعالیت های اقتصادی خواهیم بود.

وی ادامه داد: باید بگونه ای برنامه ریزی کنیم تا بیش از گذشته از ظرفیت بی بدیل شرکت های تعاونی روستایی و کشاورزی بعنوان بازوی توانمند دولت و مکمل فعالیت های دولتی بهره گیری کنیم.

عماری رعایت قوانین و مقررات و دستورالعمل ها، تشدید نظارت بر فعالیت های تعاونی های روستای و کشاورزی و برنامه محوری این شرکت ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: بی شک شرکت های تعاونی روستایی و کشاورزی از پتانسیل بالایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث روستا بازار در بخش های 5گانه ارومیه بررسی می شود

احداث روستا بازار در بخش های 5گانه ارومیه بررسی می شود