مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-05اقتصادي

10 پروژه سرمایه گذاری در بافت تاریخی شیراز به زودی بهره برداری می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از بهره برداری 10 پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در بافت تاریخی شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از بهره برداری 10 پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در بافت تاریخی شیراز خبر داد.

سید مؤید محسن نژاد امروز 14 آذرماه گفت: به زودی شاهد بهره برداری 10 پروژه اقامتی سنتی و زائرسرا در بافت تاریخی شیراز خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ادامه داد: این پروژه ها که شامل 10 خانه تاریخی در حال مرمت و تجهیز می باشند با پیشرفت فیزیکی 80 درصد بالا در حال آماده سازی هستند که به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

محسن نژاد ادامه داد: پیش بینی می شود با بهره برداری از این پروژه های گردشگری شاهد ایجاد اشتغال مستقیم برای حدود 50 نفر باشیم.

وی افزود: صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت پویا می تواند موجب توسعه و رشد اقتصادی جوامع مقصد شود، سرمایه گذاری و فعالیت های بخش خصوصی در صنعت گردشگری با افزایش شاخص های اقتصادی و رفاه اجتماعی جوامع همراه بوده و توسعه زیربنایی را دربر دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ادامه داد: پروژه های موردنظر از پروژه های هستند که توسط بخش خصوصی در دست اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 پروژه سرمایه گذاری در بافت تاریخی شیراز به زودی بهره برداری می شود

10 پروژه سرمایه گذاری در بافت تاریخی شیراز به زودی بهره برداری می شود