مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-20بين الملل

وب سایت های اخاذی گران آنلاین توقیف شدند


مقامات آمریکایی وب سایت های اخاذی دیجیتالی مرتبط با گروه باج گیر «بلک کت» را توقیف کرده و تهدید هکرها برای تشدید حملاتشان را برانگیختند.

- مقامات آمریکایی وب سایت های اخاذی دیجیتالی مرتبط با گروه باج گیر بلک کت را توقیف کرده و تهدید هکرها برای تشدید حملاتشان را برانگیختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه بلک کت که به ALPHV یا نوبروس هم معروف است، متهم است با گروه هکری عنکبوت پراکنده (Scattered Spider) همکاری کرده که شرکت های بزرگ شامل ام جی ام ریسورت اینترنشنال و شرکت سزار اینترتینمنت را به وحشت انداخته است.

وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که شبکه رایانه گروه باج افزار بلک کت را رصد کرده و چندین وب سایت مورد استفاده این گروه و همچنین صدها کلید رمزنگاری را که می توان برای نجات بیش از 500 قربانی هک استفاده شود، توقیف کرد.

به دستگیری یا هیچ اقدامی علیه عنکبوت پراکنده اشاره ای نشده است اما محققان امنیتی بر این باورند که این گروه از جوانان انگلیسی زبان کشورهای غربی تشکیل شده است.

این گروه به عنوان نوک تیز نیزه بلک کت عمل کرده است و نرم افزارهای برهم ریزی داده را در دستگاه های قربانیان توزیع می کند که معمولا پس از پرداخت باج هنگفت، حذف می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وب سایت های اخاذی گران آنلاین توقیف شدند

وب سایت های اخاذی گران آنلاین توقیف شدند