مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 12:252023-11-23اقتصادي

سقفی بالای سر محرومین


همزمان با هفته بسیج به همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان زرندیه دو واحد منزل مسکونی در روستای کبود کمر بخش خرقان تکمیل و تحویل ولی نعمتان انقلاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، صبح امروز همزمان با هفته بسیج به همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان زرندیه دو واحد منزل مسکونی در روستای کبود کمر بخش خرقان تکمیل و تحویل ولی نعمتان انقلاب شد.

 فرمانده سپاه زرندیه در آیین واگذاری این واحدها با بیان اینکه این واحدهای مسکونی به مساحت 64 متر مربع و بالغ بر 350 میلیون تومان هزینه در برداشته است، اظهار داشت: این منازل طی مدت 8 ماه به همت بسیج سازندگی سپاه زرندیه و بسیجیان گروه های جهادی تکمیل شده است.

   محسن صادقی افزوود: یک واحد دیگر نیز در روستای مصرقان در حال تکمیل است و انشالله این واحد نیز در دهه فجر تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج تصریح کرد:   در این هفته بیش از 120 عنوان برنامه به همت اقشار مختلف بسیج و سازمان ها و ارگان های شهرستان برگزار خواهد شد که از جمله آنها عبارتند از برگزاری اولین یادواره شهدای بسیج شهرستان، دیدار با خانواده های معزز شهدا، برگزاری یادواره های خانگی و محله، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، همایش بزرگ یاد یاران، برگزاری نشست های روشنگری و اجتماع بزرگ بسیجیان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقفی بالای سر محرومین

سقفی بالای سر محرومین