مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:412023-12-04سياسي

تأکید وزرای خارجه ایران و عمان بر تداوم تلاش ها در حمایت از مردم فلسطین


وزرای خارجه ایران و عمان در تهران بر تداوم تلاش های مشترک در سطوح منطقه ای و بین المللی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بدر البوسعیدی وزیر خارجه عمان که شب گذشته (یکشنبه) 12 آذر ماه به تهران سفر کرد با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه ایران ضمن خیرمقدم به همتای عمانی و هیأت همراه، این دیدار را فرصت مغتنمی در تداوم مشورت های مشترک و سازنده وزارتخانه های خارجه دو کشور در خصوص موضوعات مختلف مورد علاقه دوجانبه، منطقه ای و بین المللی خاصه تبادل نظر در خصوص راه های پایان دادن به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه دانست.

امیرعبداللهیان به برنامه برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور طی روزهای آینده در تهران اشاره کرد و افزود: سفر جنابعالی، سفر قریب الوقوع وزیر تجارت عمان و نیز برنامه برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور طی روزهای آینده در تهران، فرصت های بسیار خوبی برای توسعه بیش از پیش روابط دو کشور به شمار می رود.

وزیر امور خارجه با ابلاغ سلام گرم آیت الله رییسی به سلطان عمان، بر اهمیت اجرای کامل اسناد امضا شده در خلال دیدار رؤسای دو کشور تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید وزرای خارجه ایران و عمان بر تداوم تلاش ها در حمایت از مردم فلسطین

تأکید وزرای خارجه ایران و عمان بر تداوم تلاش ها در حمایت از مردم فلسطین