مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 10:262023-12-15فرهنگي

نمایش فاخر مادرانه در نطنز روی صحنه رفت


مادرانه، روایتی مصور از مسیری پرمهر و ایثار است، مسیری که در آن زنان بزرگ و تأثیرگذار و تاریخ ساز حماسه هایی به یادماندنی آفریدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، این شب ها در باغشهر تاریخی نطنز، به همت انجمن هنرهای نمایشی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان، در سالن ورزشی ناحیه مقاومت بسیج، نمایشی میدانی و فاخر، بنام مادرانه، به سبکی جدید و جذاب برای نسل نوجوان و جوان در حال اجرا است.

مادرانه، روایتی مصور از مسیری پرمهر و ایثار است، مسیری که در آن زنان بزرگ و تأثیرگذار و تاریخ ساز حماسه هایی به یادماندنی آفریدند، از ابتدای خلقت تاکنون همواره زن با گوهر وجودی و عفت و پاک دامنی و ایثار و گذشت منشأ خیر بوده و سرچشمه تاریخ پرافتخار بشریت بوده است.

  علی ترابیان، نویسنده و کارگردان این اثر در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امسال با خط سیری مشخص، داستان را از زنان فداکار و ایثارگر تاریخ، از آغاز خلقت تاکنون بیان می کند.

وی افزود: آنها به زبان شیوای هنر می گویند مادر پشتوانه ای تاریخی دارد از آفرینش حوا تا فداکاری ساره و ایمان و توکل هاجر از شجاعت و دلیری آسیه و پاک دامنی و عفت مریم، از همراهی و ایثار خدیجه، تا فاطمه سرور زنان بهشت که هرچه از او بگوییم کم است، از صبر و ایمان زینب و تا زمان و حال از ایثار و گذشت زنان در دفاع از می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فاخر مادرانه در نطنز روی صحنه رفت

نمایش فاخر مادرانه در نطنز روی صحنه رفت