مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-08سياسي

مبارزه با فساد سرلوحه کار دولت و دستگاه قضایی است


امروز دولت و قوه قضاییه فساد میلیاردی دلاری را اعلام می کنند و مبارزه با فساد را سرلوحه کار خود قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه مهمترین کارکرد خانواده حفظ نسل، بقای بشر و تربیت فرزندانی صالح است، اظهار کرد: برخی از کشورهای غربی با پوشش رفاه طلبی کاهش جمعیت را تحت شعار فرزند کمتر و زندگی بهتر مطرح می کنند.

 وی با بیان اینکه بستر ضربان امنیتی یک کشور با ازدیاد جمعیت فراهم می شود ، افزود: کشوری که می خواهد در امنیت کامل اداره شود باید جمعیتی متناسب با ظرفیت کشور داشته باشد.

امام جمعه خرم آباد گفت: حداقل ظرفیت جمعیت کشور ما 150 میلیون نفر است، این در حالی است که ایران یک درصد جمعیت جهان را تشکیل می دهد.

به گفته شاهرخی نیروی کارآمد، دانا، متعهد و متخصص از درون جمعیت استخدام می شود، از طرفی امنیت و اقتدار ملی و استحکام درونی قدرت نظام در یک کشور از مسیر جمعیت زیاد به دست می آید.

خطیب جمعه خرم آباد تاکید کرد: شعار ایران قوی و زندگی بهتر همراه با پیشرفت و تربیت فرزندان صالح و بیشتر باید جای خود را به زندگی بهتر به فرزند کمتر بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد سرلوحه کار دولت و دستگاه قضایی است

مبارزه با فساد سرلوحه کار دولت و دستگاه قضایی است