مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-16اقتصادي

پیگیری کاهش درصد سود تسهیلات بانکی متقاضیان مورد حمایت مسکن ملی


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: کاهش درصد سود تسهیلات بانکی متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان که مورد حمایت هستند از وزارت راه و شهرسازی و سازمان بهزیستی پیگیری می شود.

- اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تعدادی از متقاضیان نهضت ملی مسکن مورد حمایت در نهادهای حمایتی هستند و در این میان اداره کل راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن این جامعه هدف مدیریت لازم را مد نظر قرار داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: برای تسهیل در راستای تامین مسکن اقشار محروم و در راستای کاهش آورده نقدی آنان, پیگیری واریز کمک هزینه های بلاعوض برای متقاضیان مسکن تحت پوشش نهادهای حمایتی، با دفتر طرح ریزی و پایش طرح های مسکن وزارت راه و شهرسازی مکاتبه انجام شده است.

  وی گفت: در راستای کمک به متقاضیانی که مورد حمایت نهادهایی (بهزیستی و کمیته امداد)هستند، پیشنهاد پلکانی شدن اقساط تسهیلات طرح مذکور در زمان تقسیط، به وزارت متبوع داده شده است.

اسماعیلی تاکید کرد: متقاضیان مورد حمایت نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد)، در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و تخصیص پروژه متقاضیان واجد شرایط با اولویت در پروژه های در دست احداث طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری کاهش درصد سود تسهیلات بانکی متقاضیان مورد حمایت مسکن ملی

پیگیری کاهش درصد سود تسهیلات بانکی متقاضیان مورد حمایت مسکن ملی