مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-19اقتصادي

استفاده 28 میلیون نفر از نظام ارجاع روستایی


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: امروز حدود 28 میلیون نفرتحت پوشش این بیمه هستند و از نظام ارجاع روستایی استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران امشب 28 آذر ماه 1402 در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: مشکلات اقتصادی همیشه وجود دارد اما سعی ما بر این است که مدیریت منابع صورت گیرد تا به مردم در حوزه های سلامت، مشکلات زیادی وارد نشود و خدمت با کیفیتی به افراد بیمه شده ارائه شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: گاهی اوقات مردم مجبور هستند به دلیل شلوغی در بخش های دولتی به بخش های خصوصی مراجعه کنند، در این حوزه ضعف وجود دارد و باید خرید خدمت مناسبی برای بیمه ها صورت بگیرد واین امر مستلزم وجود منابع کافی است.

وی ادامه داد: بر اساس نظارت و پایشی که انجام می شود خدمات در بخش های جراحی و داخلی و سایر اموری که در بخش های دانشگاهی انجام می شود مناسب است اما ممکن است در نحوه ارائه ضعف هایی وجود داشته باشد اما در مجموع خدماتی که در دانشگاه ها ارائه می شود مثبت است.

ناصحی گفت: با وجود اینکه در سال های گذشته مراکز ناباروری در کشور وجود نداشت اما امروز تمامی دانشگاه ها مراکز ناباروری دارند، اتاق عمل ها توسعه پیدا کردند و بیمارستان ها مجهز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده 28 میلیون نفر از نظام ارجاع روستایی

استفاده 28 میلیون نفر از نظام ارجاع روستایی