مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 22:102023-12-05بين الملل

الجزیره: سرویس اطلاعات 5 کشور در اتاق عملیات تل آویو مشارکت دارند


یک کارشناس نظامی در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره گفت که سرویس اطلاعاتی 5 کشور غربی در اتاق عملیات تل آویو مشارکت دارند اما تا کنون شکست خورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فایز الدویری کارشناس مسائل نظامی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با شبکه خبری الجزیره گفت که  اسراییل تا الان در سطح اطلاعات نظامی هم شکست خورده است.

وی در ادامه سخنانش گفت: در حال حاضر پنج کشور در سطح اطلاعاتی و استخباراتی در دو اتاق عملیات اسراییل مشارکت دارند که یک اتاق عملیات اطلاعاتی در تل آویو است و یک اتاق در مجاورت نوار غزه است و کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در آن حضور دارند .

  اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در مصاحبه ای مدعی شد جنگ در غزه فقط جنگ بین اسراییل و حماس نبوده بلکه جنگی برای نجات تمدن غرب است.

رژیم صهیونیستی روز جمعه پس از پایان دادن به یک وقفه بشردوستانه یک هفته ای با گروه فلسطینی حماس، بار دیگر حملات نظامی خود به نوار غزه را از سر گرفته است و حملات سنگینی را در جنوب نوار غزه آغاز کرده است.

  آخرین آمارها حاکی از آن است که شمار شهدای فلسطینی جنگ غزه به بیش از 15 هزار و 900 نفر رسیده است و تحت تاثیر حملات هوایی، زمینی بی امان رژیم صهوینسیتی 42 هزار نفر زخمی و مجروح شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجزیره: سرویس اطلاعات 5 کشور در اتاق عملیات تل آویو مشارکت دارند

الجزیره: سرویس اطلاعات 5 کشور در اتاق عملیات تل آویو مشارکت دارند