مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-26بين الملل

آغاز پایان صهیونیسم با رهبری فلسطینی که همه را شگفت زده کرد


«شاید هنوز زود باشد که حکم های قطعی را درباره ارزیابی 50 روز اول جنگ رژیم صهیونیستی در غزه و تبعات آن و ارائه یک رویکرد واضح از مرحله مابعد آتش بس چهار روزه که روز جمعه آغاز شد و شامل آزادی تعدادی اسرا بود، - شاید هنوز زود باشد که حکم های قطعی را درباره ارزیابی 50 روز اول جنگ رژیم صهیونیستی در غزه و تبعات آن و ارائه یک رویکرد واضح از مرحله مابعد آتش بس چهار روزه که روز جمعه آغاز شد و شامل آزادی تعدادی اسرا بود، صادر کنیم.

اما مسئله مهمی که باید اینجا بر آن تاکید کنیم این است که یحیی السنوار، رییس جنبش حماس در غزه مهندس این جنگ و آغاز کننده آن با حمله به شهرک های غلاف غزه در هفتم اکتبر بعد از تحمیل تمام شروط خود توانست به همه آن چیزی که می خواهد برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه رأی الیوم در تحلیلی نوشت: السنوار توانست با زیرکی نهاد حاکم رژیم صهیونیستی را در بعد نظامی و سیاسی آن به رغم تفاوت بسیار زیاد در امکانات مالی و نظامی میان حماس و رژیم صهیونیستی فریب بدهد.

یحیی السنوار و دست راست وی یعنی محمد الضیف، فرمانده نظامی گردان های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس این جنگ را که از حدود سه سال پیش برای آن به خوبی برنامه ریزی کرده بودند، طوری با روش های علمی و عملی جسورانه و با استناد به داده های اطلاعاتی دقیق اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پایان صهیونیسم با رهبری فلسطینی که همه را شگفت زده کرد

آغاز پایان صهیونیسم با رهبری فلسطینی که همه را شگفت زده کرد