مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:452023-11-22اقتصادي

موافقت با 9 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری در خراسان شمالی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از تصویب 9 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری از نوع احداثی در کمیسیون فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از تصویب 9 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری از نوع احداثی در کمیسیون فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، علی مستوفیان گفت: این طرح ها شامل دو هتل، پنج طرح اردوگاه گردشگری و یک سفره خانه سنتی با پیش بینی حجم سرمایه گذاری بیش از چهار هزار و 691 میلیارد ریال است.

وی افزود: این طرح ها با ایجاد زمینه اشتغال 112 نفر طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کمیسیون فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

مستوفیان با اشاره حمایت از سرمایه گذاران و تسریع در اعطای مجوزهای لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری افزود: در ادامه کمیسیون فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری با 12 طرح از نوع تبدیلی موافقت شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با 9 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری در خراسان شمالی

موافقت با 9 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری در خراسان شمالی