مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-02بين الملل

برگزاری راهپیمایی در یمن و تونس در حمایت از فلسطین


شهروندان یمنی و تونسی در حمایت از مقاومت فلسطین و محکومیت ازسرگیری حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تظاهراتی برگزار کردند.

- شهروندان یمنی و تونسی در حمایت از مقاومت فلسطین و محکومیت ازسرگیری حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تظاهراتی برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ده ها هزار تن از شهروندان یمنی در صنعا و شماری از شهرهای این کشور در حمایت از مقاومت فلسطین و محکومیت ازسرگیری حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تظاهراتی برگزار کردند.

براساس نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، شهروندان یمنی در خیابان المطار واقع در صنعا تحت شعار با فلسطین؛ برای همه گزینه ها آماده ایم تظاهراتی را برگزار کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم های فلسطین حمایت خود را از غزه و مقاومت اعلام و حملات رژیم اشغالگر علیه نوار غزه را محکوم کردند.

آنها همچنین بر تداوم تحریم تولیدات آمریکایی و کشورهای حامی رژیم صهیونیستی و همچنین ادامه حمایت تمام قدشان از مقاومت تا زمان شکست اشغالگران و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی تاکید کردند.

شهروندان یمنی همچنین در استان های ریمه، صعده، البیضاء، ذمار، حجه و سایر استان ها نیز تظاهراتی در حمایت از فلسطین برپا کرده و ازسرگیری حملات رژیم اشغالگر علیه نوار غزه و تداوم هدف قرار داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری راهپیمایی در یمن و تونس در حمایت از فلسطین

برگزاری راهپیمایی در یمن و تونس در حمایت از فلسطین