مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:302023-11-22بين الملل

امیرعبداللهیان : ایران هیچ گروه نیابتی در منطقه ندارد


امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه هیچ گروه نیابتی ندارد؛ الاقصی یک عملیات کاملا فلسطینی بود.

- وزیر امور خارجه ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه هیچ گروه نیابتی ندارد و در طول 46 روز گذشته ارسال تسلیحات نظامی آمریکا به تل آویو حتی یک ساعت قطع نشده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نشست حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با سفرای خارجی و رؤسا و نمایندگان سازمان های بین المللی مقیم تهران در محل وزارت امور خارجه با هدف تشریح دیدگاه ها، رویکرد ها و اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای کمک به پایان تجاوز رژیم صهیونیستی علیه غزه و کمک به حفظ امنیت در منطقه برگزار شد.

  امیرعبداللهیان ضمن تبیین دیدگاه کشورمان در ارتباط با ماهیت بحران جاری و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در چارچوب حق مشروع آنان در مقابله با اشغالگری، تلاش های سازنده جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف دوجانبه، منطقه ای و بین المللی برای پایان دادن به جنگ ظالمانه علیه ملت فلسطین در غزه و کرانه غربی، رفع محاصره غزه، ارسال فوری کمک های انسان دوستانه و جلوگیری از کوچاندن فلسطینیان از غزه را تشریح کرد.

  وی ابراز امیدواری کرد با به ثمر رسیدن تلاش های بعمل آمده برای تحقق آتش بس، کشتار بیرحمانه شهروندان و زنان و کودکان بیدفاع غزه و کرانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان : ایران هیچ گروه نیابتی در منطقه ندارد

امیرعبداللهیان : ایران هیچ گروه نیابتی در منطقه ندارد