مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:202023-11-28سياسي

پیگیری دستورات ویژه رییس جمهور در خصوص خلیج گرگان


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر اجرای طرح طبیعت گردی در آشوراده گفت: امیدوارم فاز دوم کار که طرح طبیعت گردی آشوراده است نیز با رعایت تمام الزامات محیط زیستی که مدنظر ماست، - پیش از سفر رییس جمهور محترم انجام شود تا این طرح به دست ایشان افتتاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی سلاجقه در نشست بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان گلستان (لایروبی کانال آشوراده و طرح طبیعت گردی جزیره آشوراده) با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان و معاونین سازمان حفاظت محیط زیست در محل این سازمان برگزار شد، ضمن خوشامدگویی به استاندار گلستان اظهار داشت: رییس جمهور محترم در سفر خود در اسفند ماه سال 1400 دستوراتی درخصوص احیای خلیج گرگان و طرح طبیعت گردی آشوراده دادند.

خوشبختانه در راستای این دستورات رهاسازی آب دریا به سمت خلیج از طریق لایروبی کانال آشوراده با تلاش های استاندار محترم و سایر دستگاه ها اتفاق افتاد ک رییس جمهور محترم از این اتفاق ابراز رضایت کردند.

در اینجا جا دارد، از آقای رستم قاسمی عزیز، وزیر وقت راه و شهرسازی که در این زمینه کمک کردند، نیز یاد کنیم.

وی با اشاره به کاهش تراز آب خزر گفت: امیدوارم تراز آب خزر به نحوی نباشد که این جریان برعکس شود اما اگر این اتفاق بیفتد هم می شود با گشایشی که اتفاق افتاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری دستورات ویژه رییس جمهور در خصوص خلیج گرگان

پیگیری دستورات ویژه رییس جمهور در خصوص خلیج گرگان