مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-03سياسي

آیت الله ناصری: خدمت به مردم مهمترین مأموریت دست اندرکاران کشور است


امام جمعه یزد در جمع فرمانده و روئسای عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: مسئولان در نظام اسلامی باید هدف و برنامه داشته باشند و بدانند که مسیر کمال و قرب الهی از راه خدمت به مردم می گذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، صبح امروز در جمع روئسای عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان یزد حاضر شد و با بیان این که همه ما تکالیف و وظایفی بر عهده داریم، اظهار کرد: دنیا به سمتی می رود که سرانجام آن مشخص نیست و هدایتگر این حرکت استکبار جهانی به فرماندهی شیطان است.

وی افزود: استکبار خود نیز از خواسته خود بی خبر است و نمی داند این همه جنایت و شقاوت را برای رسیدن به چه انجام می دهد که البته سرانجام این اقدامات، بدبختی دنیا و آخرت است.

امام جمعه یزد با بیان این که تبعیت از اینها سبک زندگی ما را تغییر می دهد، گفت: این سبک مسیری کاملا جدا از مسیر سعادت و کمال است و ما را به سوی بی هدفی و بدبختی هدایت می کند.

آیت الله ناصری یزدی با بیان این که آنچه امروز حلقه مفقوده زندگی در جوامع بشری است، هدف زندگی و سرگردانی در حیات دنیوی است، تصریح کرد: همه ما دوست داریم از تلاش و زحمات خود نتیجه بگیریم اما بسیاری از ما این هدف را فراموش کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: خدمت به مردم مهمترین مأموریت دست اندرکاران کشور است

آیت الله ناصری: خدمت به مردم مهمترین مأموریت دست اندرکاران کشور است