مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-14سياسي

فریاد بزنیم مرگ بر حقوق بی بشر یا هنوز زود است؟


اما همین پریروز، مسجدی که چه از نظر قدمت، چه زیبایی، از برج ایفل مهم تر بود، جلوی چشم دنیا با خاک یکسان شد و احدی حتی بابتش یک تسلیت هم به مردم فلـسطین نگفت.

- اما همین پریروز، مسجدی که چه از نظر قدمت، چه زیبایی، از برج ایفل مهم تر بود، جلوی چشم دنیا با خاک یکسان شد و احدی حتی بابتش یک تسلیت هم به مردم فلـسطین نگفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرستو عسگرنژاد، فعال رسانه در اینستاگرام خود نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم من دیوانه ام! من یک دیوانه ام که وقتی در غـزه طی فقط دو ماه، بیست هزار جان گرامی شهـید شده اند، پست قبل را آماده می کنم که به شما خبر بدهم اسـراییل کهن ترین و مهم ترین مسجد غـزه را که قدمتش به قرون وسطی می رسید، با خاک یکسان کرد.

آخر کفتاری که به جان انسان ها رحم نمی کند، دلش به حال بناهای تاریخی و میراث باستانی بسوزد؟ من چه بیکارم که وسط این همه فاجعه، پیله کرده ام به مسجد العمری نه؟ بیایید فقط تا پایان این یادداشت، تصور کنیم به جای مسجد جامع غـزه، برج ایفل آوار شده بود.

من به شما کمک می کنم بهتر تصور کنید در این صورت چه اتفاقی می افتاد: -بی بی سی ده گروه خبرنگار را در ساعت اول فاجعه به منطقه اعزام می کرد تا به صورت 24ساعته گزارش زندهٔ ویژه مخابره کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد بزنیم مرگ بر حقوق بی بشر یا هنوز زود است؟

فریاد بزنیم مرگ بر حقوق بی بشر یا هنوز زود است؟