مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-07سياسي

تمرکززدایی و توجه به شهرستان ها/ایجاد و تقویت هسته های مردمی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهتمام ویژه ای برای ایجاد و تقویت هسته های مردمی دارد و در این راستا حمایت، - ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهتمام ویژه ای برای ایجاد و تقویت هسته های مردمی دارد و در این راستا حمایت، تعامل و همراهی سایر دستگاه ها به ویژه فرمانداری، ائمه جمعه و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی بسیار مؤثر و راهگشاست.

اعظم روانشاد امروز 16 آذرماه در دیدار با مسلم مرادی فرماندار بروجرد ضمن تقدیر از حمایت های فرمانداری از برنامه های فرهنگی هنری شهرستان، اظهار کرد: سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان درباره حوزه فرهنگ و هنر برای ما ملاک فعالیت است.

وی تحول در ایجاد زیرساخت ها را یکی دیگر از برنامه های این اداره کل عنوان کرد و افزود: زیرساخت هایی در استان وجود دارند که در حوزه فضاهای فرهنگی مغفول مانده اند که با استفاده از زبان فرهنگ و هنر می توان ظرفیت های استان را به کشور معرفی کرد.

روانشاد با بیان اینکه به دنبال معرفی آثار و تولیدات هنرمندان و انتشار آنها در جامعه هستیم تصریح کرد: مفاخر، هنرمندان و سرمایه های اجتماعی بسیاری در شهرستان بروجرد وجود دارد که می توان اقدامات مناسبی را برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکززدایی و توجه به شهرستان ها/ایجاد و تقویت هسته های مردمی

تمرکززدایی و توجه به شهرستان ها/ایجاد و تقویت هسته های مردمی