مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-15حوادث

شمار تلفات جاده ای یزد بر اثر مصرف مشروبات الکلی


رییس پلیس راه استان یزد از کشته شدن 25 نفر در جاده های برون شهری این استان به علت مصرف مشروبات الکلی در حین رانندگی از اول سالجاری تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ رحیم حاجی ده آبادی روز جمعه به ایرنا گفت: مصرف مشروبات الکلی همچنین باعث مصدوم شدن 27 نفر در محورهای برون شهری این استان در همین مدت شد.

وی ادامه داد: در صورت مثبت شدن تست الکل راننده ای در جاده های استان، علاوه بر معرفی خاطی به دستگاه قضایی، خودرو او نیز به مدت 6 ماه توقیف می شود.

وی اظهار داشت: چند شب قبل، ماموران پلیس راه به رفتارهای یک راننده خودرو سواری در مسیر مهریز به یزد مشکوک و پس از انجام تست الکل، مصرف مشروبات الکلی توسط وی محرز و خودرو او 6 ماه در پارکینگ متوقف شد.

رییس پلیس راه استان یزد اضافه کرد: نکته قالب توجه اینکه این راننده فاقد گواهینامه رانندگی هم بوده و لذا به بعلت مصرف مشروبات الکلی و نداشتن گواهینامه به دستگاه قضایی معرفی شد.

تشدید مجازات کسانی که در حالت مستی یا استفاده از مواد مخدر اقدام به رانندگی می کنند، از محورهای اصلی لایحه اصلاح قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی است که اخیرا ارائه شده و بر اساس آن نه تنها تا پنج برابر بالاترین میزان جریمه فرد متخلف جریمه می شود، به تشخیص دادگاه تا 120 ساعت باید به ارایه خدمات رایگان به عنوان مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار تلفات جاده ای یزد بر اثر مصرف مشروبات الکلی

شمار تلفات جاده ای یزد بر اثر مصرف مشروبات الکلی