مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:452023-11-25بين الملل

چالش جدید سنا بر سرِ ماندن و یا رفتنِ بایدن


گروهی از دموکرات های مجلس سنای آمریکا به پیشنهاد برخی از نمایندگان هم حزبی خود جهت کنار گذاشتن بایدن از انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا واکنش نشان داده و تلاش برای معرفی نامزد جدید در این رقابت ها را اقدامی اشتباه می خوانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نمایندگان دموکرات مجلس سنا، انتقادات درون حزبی مبتنی بر جایگاه ضعیف جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا در جریان نظرسنجی های انتخاباتی را به شدت پس زده و اظهار نگرانی برخی از نمایندگان را بر سر احتمال شکست وی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را بسیار مخرب می خوانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهیل بیشترین انتقادات و اظهارات ضد بایدن از سوی دیوید اکسلرود مشاور ارشد سیاسی دوران اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا صورت گرفته است که در مورد شانس پایین بایدن برای پیروزی مجدد در انتخابات خبر داده و عنوان کرده است حتی شانس پیروزی مجدد وی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 50 به 50 هم نیست.

با این حال اکثریت دموکرات های سنا که آینده سیاسی شان با سرنوشت بایدن در انتخابات گره خورده است، به هیچ وجه از اظهارات اکسلرود و دیگر مخالفان بایدن که شانس وی برای پیروزی در انتخابات 2024 را پایین می دانند ،حمایت نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش جدید سنا بر سرِ ماندن و یا رفتنِ بایدن

چالش جدید سنا بر سرِ ماندن و یا رفتنِ بایدن