مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-11پزشكي

دو عارضه مهم آندومتریوز / تشخیص سخت و پیچیده این بیماری


مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا با اشاره به عوارض اندومتریوز و تشخیص سخت و پیچیده این بیماری، در عین حال گفت: کلینیک اندومتریوز مرکز درمان ناباروری ابن سینا به مدت سه سال پیاپی رتبه یک به لحاظ تعداد درمان و مراجعات را داشته است و در خاورمیانه نیز اقدامات .

- مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا با اشاره به عوارض اندومتریوز و تشخیص سخت و پیچیده این بیماری، در عین حال گفت: کلینیک اندومتریوز مرکز درمان ناباروری ابن سینا به مدت سه سال پیاپی رتبه یک به لحاظ تعداد درمان و مراجعات را داشته است و در خاورمیانه نیز اقدامات این مرکز بی بدیل است و در مرزهای دانش در حال حرکت هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی صادقی تبار _ مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا در نشست خبری پنجمین کنگره کشوری و دومین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز، گفت: بیماری اندومتریوز ویژه زنانی است که در دوره باروری هستند و هشت درصد جمعیت بانوان کره زمین به این بیماری مبتلا می شوند و خیلی دیر هم شناخته می شود.

اندومتریوز دو عارضه مهم دارد؛ یکی دردهایی است که در دوره خاصی از ایام قاعدگی یا در فرم های شدیدتر در طول روزهای عادی رخ دهد و زندگی را برای خانم تیره و تاریک کند و درد رنج آوری است که باید درمان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو عارضه مهم آندومتریوز / تشخیص سخت و پیچیده این بیماری

دو عارضه مهم آندومتریوز / تشخیص سخت و پیچیده این بیماری