مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-10سياسي

موسوی: آمریکا با وتوی قطعنامه آتش بس به دنبال تداوم کشتار در غزه است


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که جنگ اخیر غزه جنگ آمریکا است، گفت: آمریکایی ها با وتو کردن قطعنامه آتش بس در غزه به دنبال تداوم کشتار در غزه و جنایات صهیونیست ها هستند.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که جنگ اخیر غزه جنگ آمریکا است، گفت: آمریکایی ها با وتو کردن قطعنامه آتش بس در غزه به دنبال تداوم کشتار در غزه و جنایات صهیونیست ها هستند.

سید نظام الدین موسوی در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به وتوی قطعنامه شورای امنیت درباره آتش بس در غزه توسط آمریکا تصریح کرد: از شروع تحولات اخیر در غزه روشن بود که تداوم آن مساله اصلی آمریکا است، این همان چیزی است که مقام معظم رهبری هم به صراحت به آن اشاره کردند.

وی ادامه داد: آمریکا با تمام توان و قوا وارد صحنه شده است اگر در گذشته درباره حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها حفظ ظاهر می کرد و یا حتی در مواردی تلاشی برای ممانعت از عملیات آنها انجام می داد، این بار به صراحت و روشنی نشان داد که این مساله، مساله آمریکایی ها است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آمریکا در سازمان ملل علاوه بر حمایت های مختلف سیاسی هر اقدامی برای محکوم کردن رژیم صهیونیستی و یا دعوت به آتش بس را وتو کرده است که آخرین مرحله آن نشست اخیر شورای امنیت سازمان ملل بود که اجماعی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: آمریکا با وتوی قطعنامه آتش بس به دنبال تداوم کشتار در غزه است

موسوی: آمریکا با وتوی قطعنامه آتش بس به دنبال تداوم کشتار در غزه است