مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-18اقتصادي

کاهش آسیب های جاده ای با راهکارهای دانش بنیان


با امضای توافق نامه همکاری برنامه ملی راهکار دانش بنیان برای ایمنی حمل و نقل و کاهش آسیب های جاده ای، زمینه برای کاهش حوادث جاده ای فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توافق نامه همکاری سه جانبه میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، وزارت راه و شهرسازی و پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با هدف اجرای برنامه ملی راهکار دانش بنیان برای ایمنی حمل و نقل جاده ای و کاهش سوانح و تلفات آن با نام عمومی کاج (کاهش آسیب های جاده ای) منعقد شد.

بر همین اساس و در حاشیه گشایش هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، این موافقت نامه با هدف طرح ریزی و اجرای برنامه ملی راه کار دانش بنیان برای ایمنی حمل و نقل جاده ای و کاهش سوانح و تلفات آن به امضای روح الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی و سردار سیدکمال هادیان فر؛ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا و جواد مشایخ؛ معاون توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی رسید.

از مهم ترین اهداف این توافق نامه کمک به انجام وظیفه حفظ از جان و مال مردم در راه ها و کاهش هزینه های کلان ناشی از خسارات جانی و مالی تصادفات جاده ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب های جاده ای با راهکارهای دانش بنیان

کاهش آسیب های جاده ای با راهکارهای دانش بنیان