مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 19:302023-12-13بين الملل

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی: جنگ غزه ادامه می یابد چه جامعه جهانی حمایت کند، چه نکند


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه قاطعانه اعلام کرد که جنگ این رژیم در غزه بدون در نظر گرفتن آرای جامعه بین الملل ادامه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در سخنانی تاکید کرد که حملات این رژیم به نوار غزه ادامه خواهد یافت خواه جامعه بین الملل از آن حمایت کند خواه حمایت نکند.

همچنین سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز امروز در سخنانی گفت که هرگونه درخواست برای آتش بس در غزه تنها به نفع حماس بوده و اسراییل هرگز اجازه آن را نخواهد داد.

اعضای سازمان ملل متحد بامداد چهارشنبه طی رأی گیری در مجمع عمومی، به قطعنامه ای غیرالزام آور برای برقراری آتش بس فوری در نوار غزه رأی دادند.

این قطعنامه با 153 رأی موافق، 10 رأی مخالف و 23 رأی ممتنع به تصویب رسید و از رژیم صهیونیستی می خواهد فوراً حملات به نوار غزه را پایان دهد.

شورای امنیت سازمان ملل از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از تاریخ هفتم اکتبر تاکنون، در جلسات متعددی که داشته با کارشکنی آمریکا نتوانسته قطعنامه ای الزام آور برای برقراری آتش بس در این منطقه تصویب کند.

در جدیدترین مورد آن، در تاریخ هجدهم آذر، دولت آمریکا در ادامه حمایت هایش از رژیم صهیونیستی، پیش نویس قطعنامه شورای امنیت برای برقرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی: جنگ غزه ادامه می یابد چه جامعه جهانی حمایت کند، چه نکند

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی: جنگ غزه ادامه می یابد چه جامعه جهانی حمایت کند، چه نکند