مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-23سياسي

استاندار اصفهان: وظیفه نخست جامعه نخبگانی امیدآفرینی در جامعه است


استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه دشمن کشور ما را به زحمت انداخته اما جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه متوقف نشده است گفت: وظیفه نخست جامعه نخبگانی امیدآفرینی در جامعه و هوشیار کردن مردم نسبت به فتنه های دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در نشست صمیمانه با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان فلاورجان گفت: مدیریت استان سفرهای نوبه ای به شهرستان ها دارد اما شورای اداری استان، سفرهایی از پیش برنامه ریزی شده ای را در شهرستان ها انجام می دهد.

وی ادامه داد: این سفر نیز بیست و هفتمین سفر شورای اداری استان است که پیش از آن امورات شهرستان در قالب جلسات متعدد مورد رصد و بررسی قرار گرفته و امروز با بازدیدهای میدانی و برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان، مصوبات کاربردی بمنظور توسعه و آبادانی شهرستان اتخاذ می شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه دغدغه نخبگان در سفرهای شهرستانی با مدیریت استان مطرح می شود، گفت: در جامعه نخبگان رویکردها استانی، ملی و بین المللی و فارغ از مسائل شخصی است که جای قدردانی دارد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدسِ 45 ساله ای قرار داریم و در دوره های مختلف تنها میدان و عرصه متفاوت شده اما اصل دشمنی پا برجا بوده است اما با ایستادگی جمهوری اسلامی در ادوار مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: وظیفه نخست جامعه نخبگانی امیدآفرینی در جامعه است

استاندار اصفهان: وظیفه نخست جامعه نخبگانی امیدآفرینی در جامعه است