مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-05سياسي

لزوم خلاقیت در برنامه های ویژه 9 دی/ روحیه همبستگی، رونق اقتصادی را به دنبال دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر لزوم خلاقیت در برنامه های ویژه مراسم و مناسبت های مختلف از جمله 9 دی در راستای ترویج فرهنگ نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر لزوم خلاقیت در برنامه های ویژه مراسم و مناسبت های مختلف از جمله 9 دی در راستای ترویج فرهنگ نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد.

احسان یاوری در نخستین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی حماسه 9 دی که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در نهم دی ماه سال 1388 با تمام فتنه ها گروه هایی را علیه نظام جمهوری اسلامی تحریک کرد تا باعث ایجاد چالش شود، از این رو به جوهره اصلی تفکر شیعی یعنی فرهنگ عاشورایی حمله کرد.

وی با تأکید بر گرامیداشت حماسه 9 دی بیان کرد: در این روز سیل خودجوش مردم علیه فتنه را شاهد بودیم که نمادی از بصیرت، دشمن شناسی و میثاق مردم با انقلاب و مقام ولایت بود.

در فتنه 88 عوامل تحریک شده اقدام به آتش زدن پرچم های امام حسین(ع) و حمله به هیئت های عزاداری کردند که این امر خبیثانه باعث لبریز شدن کاسه صبر مردم و فوران خشم آن ها و خلق این روز حماسی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: با توجه به مناسبت هایی که در دهه میانی دی ماه داریم، برنامه های این دهه از نهم تا نوزده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم خلاقیت در برنامه های ویژه 9 دی/ روحیه همبستگی، رونق اقتصادی را به دنبال دارد

لزوم خلاقیت در برنامه های ویژه 9 دی/ روحیه همبستگی، رونق اقتصادی را به دنبال دارد