مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 20:502023-12-05سياسي

بازگشت خوش رکاب در جمع همرزمان


شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی هم در دوران دفاع مقدس و در جنگ با داعش و دفاع از حرمین، از جمله نیروهایی بود که برای شناسایی به دل دشمن می زد و شجاعت وی به گونه ای بود که بدون ترس از دشمن با موتور به دل دشمن می زد تا ماموریت خود را انجام دهد و برگردد.

- خبرگزاری فارس، حسن غلام پور: از لنگرود، در نیمه اول دهه 90 بود که در هر چند ماه شاهد از دست دادن یکی از جوانان میهن در دفاع از حرمین و به دست داعش می شدیم، شهدایی که بعضا تا چند سال خبری از پیکر آنان نبود و یا داعش، پیکر شهید را با خود می برد و یا با گلوله هایی که مربوط به تانک بود رزمندگان را مورد هدف قرار می داد که چیزی از پیکر آن رزمندگان نیز باقی نمی ماند.

نیمه رمضان سال 1395 بود که خبری از سوریه، مردم لنگرود را متحیر کرد، شهید محمدرضا یعقوبی که در دوران دفاع مقدس، دوشادوش سردار شهید حسین املاکی در نبرد با رژیم بعثی جنگیده بود این بار با سردار محمدعلی حق بین در نبرد با داعش و در دفاع از حرمین وارد پیکار شده بود که در این راه در شهر حلب سوریه و در نیمه ماه رمضان آن سال به شهادت رسید.

بعد از جنگ و تا قبل از شهادت، به جز دوستان نزدیکش، مردم شناختی از شخصیت مجاهدانه وی نداشتند ولی بعد از خبر شهادتش بود که روحیه و دستگیربودن این شهید جدای روحیه مجاهدانه وی بیشتر هویدا شد، حجت الاسلام ذکریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت خوش رکاب در جمع همرزمان

بازگشت خوش رکاب در جمع همرزمان