مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-13اقتصادي

نقش صنایع شیلاتی در رونق تولید بی بدیل است


مدیر کل شیلات هرمزگان در دیدار با مدیرعامل شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس (تن ماهی بندرعباس) گفت: بدون شک شیلات هرمزگان از کارخانجات و صنایع شیلاتی در راستای رونق اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هرمزگان، مسعود بارانی مدیرکل شیلات استان هرمزگان، امروز در این دیدار با اشاره به نقش شیلات در تامین قسمتی از پروتیین با ارزش جامعه و حصول منابع ارزی و درآمد ملی اظهار داشت: صنعت شیلات می تواند نقش بسیار مهمی در درآمدزایی، اشتغال و تامین نیازهای پروتیینی مردم داشته باشد.

  وی تصریح کرد: در کنار اثرات مستقیم فعالیت های شیلاتی، نباید سایر تأثیرات اجتماعی، فرهنگی و دیگر، ناشی از فعالیت این بخش از جمله در حوزه آبزی پروری،صیادی و صنایع شیلاتی را نادیده انگاشت و بی شک حمایت از این صنایع و فعالیت توسعه پایدار استان و کشور را به دنبال خواهد داشت.

  بارانی از شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس (تن ماهی بندرعباس) به عنوان اولین کارخانه تولید کنسرو ماهی استان و کشور یاد کرد و افزود: امید داریم با توجه به همکاری و تعاملات موجود شاهد رشد چشمگیر و توسعه همه جانبه صنایع شیلاتی باشیم.

  در ادامه مدیرعامل شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس (تن ماهی بندرعباس) گفت: شیلات در استان هرمزگان به محوری طلایی برای توسعه پایدار به ویژه در حوزه اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش صنایع شیلاتی در رونق تولید بی بدیل است

نقش صنایع شیلاتی در رونق تولید بی بدیل است