مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-11سياسي

امکان جانمایی مقبره شهدای گمنام تا 10 روز آینده در بجنورد


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد تاکید کرد: امکان جانمایی مقبره شهدای گمنام در بجنورد تا 10 روز آینده وجود دارد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد تاکید کرد: امکان جانمایی مقبره شهدای گمنام در بجنورد تا 10 روز آینده وجود دارد.

یوسف مغروری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: گفته می شود قرار است تعدادی از شهدای گمنام تازه تفحص شده وارد استان و سپس تشییع و تدفین شوند؛ اما به دلیل جانمایی نشدن یا آماده نشدن المان مقبره شهدا در بجنورد، قرار است به تهران بازگردانده شوند.

این موضوع برای استانی مثل خراسان شمالی که بیشترین تعداد اعزامی به جبهه های جنگ به نسبت مسافت را دارد، کسر شأن است و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی تاکید کرد: قبلا اعتباری در بودجه امسال شهرداری بجنورد برای جانمایی مقبره شهدا در گلستان شهر بجنورد و کوه باباموسی پیش بینی نشده بود؛ اما پس از اینکه جلساتی در استانداری برای هماهنگی میزبانی از شهدا برگزار و وظایفی برعهده شهرداری قرار گرفت، شورای شهر نیز وارد عمل شد.

وی گفت: در اصلاح بودجه شهرداری که چند هفته پیش انجام شد، حدود 66 میلیارد و 700 میلیون تومان در ردیف های مختلف جابه جا شد که 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان جانمایی مقبره شهدای گمنام تا 10 روز آینده در بجنورد

امکان جانمایی مقبره شهدای گمنام تا 10 روز آینده در بجنورد