مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-13اقتصادي

کاهش 36 درصدی تعداد بنگاه های اقتصادی مشکل دار در دولت سیزدهم


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از زمان شروع بکار دولت سیزدهم تاکنون با اقدامات مؤثر انجام شده، تعداد واحدهای اقتصادی مشکل دار در کشور 36 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علی حسین رعیتی فرد امروز در جلسه کمیسیون کارگری شورای تأمین سیستان و بلوچستان اظهار کرد: احیای واحدهای تولیدی راکد و بازگرداندن آنها به چرخه تولید، یکی از مهمترین سیاست هایی است که دولت در شرایط حساس امروز کشور برای آن برنامه ریزی دارد و با همه توانش آن را دنبال می کند.

وی افزود: پیگیری مطالبات کارگری از وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و در این خصوص اقدامات خوبی هم در کشور انجام شده است.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: جامعه کارگری از زمان پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس توأمان در سنگر دفاع از میهن اسلامی و تولید مجاهدت کردند و امروزه نیز از وفادارترین ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

  رعیتی فرد درباره چالش شهرداری ها در پرداخت منظم حقوق و مزایای کارگران خود نیز اظهار کرد: از اصلی ترین دلایل، تزریق نیروی غیر متخصص و عدم کارایی لازم این نیروها در شهرداری ها است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری ها باید توانمند و درآمدزا باشند، افزود: مشکلات عمده شهرداری ها در سطح ملی پیگیری خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 36 درصدی تعداد بنگاه های اقتصادی مشکل دار در دولت سیزدهم

کاهش 36 درصدی تعداد بنگاه های اقتصادی مشکل دار در دولت سیزدهم