مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 11:312023-12-14سياسي

شرکت فولاد مبارکه اصفهان سرمایه گذار معدن آلبلاغ اسفراین شد


نماینده مردم شهرستان های اسفراین و بام وصفی آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت فولاد مبارکه به عنوان اولین و قدرتمندترین مصرف کننده روی در کشور برنده مزایده سرمایه گذاری در معدن آلبلاغ اسفراین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، مسائل معدن و کارخانه فرآوری سرب و روی آلبلاغ اسفراین در نشستی با حضور نماینده مردم اسفراین و بام وصفی آباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و جمعی از مسوولین استانی، شهرستانی و نمایندگان شرکت های فولاد مبارکه اصفهان بررسی شد.

امان الله حسین پور، نماینده مردم شهرستان های اسفراین و بام وصفی آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه به عنوان اولین و قدرتمندترین مصرف کننده روی در کشور در مزایده سرمایه گذاری در معدن آلبلاغ برنده شد و با توجه به اینکه این ظرفیت و توان در این شرکت برای ادامه عملیات اجرایی و ساخت کارخانه فرآوری وجود داشت انتظار بر این بود تا ادامه مراحل کار نیز توسط این شرکت سرعت گیرد.

وی گفت: ما در انتخاب زمین و جانمایی آن دخالتی نمی کنیم و هرجایی که توسط مشاور ذی صلاح مطالعات ارزیابی اثرات زیست محیطی و نمایندگان شرکت های فولاد مبارکه اصفهان و با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی تعیین شود را قبول داریم، اما انتظار این است که کار را سرعت دهند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت فولاد مبارکه اصفهان سرمایه گذار معدن آلبلاغ اسفراین شد

شرکت فولاد مبارکه اصفهان سرمایه گذار معدن آلبلاغ اسفراین شد