مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 22:052023-12-16سياسي

مدیر شبکه سه سیما: آغوش صداوسیما برای همه هنرمندان باز است


مدیر شبکه سه سیما در نشست تبیینی «رسانه و سلبریتی ها» در بیرجند تاکید کرد: ممکن است با برخی هنرمندان اختلاف سلیقه داشته باشیم اما آغوش صداوسیما برای همه هنرمندان باز است.

- مدیر شبکه سه سیما در نشست تبیینی رسانه و سلبریتی ها در بیرجند تاکید کرد: ممکن است با برخی هنرمندان اختلاف سلیقه داشته باشیم اما آغوش صداوسیما برای همه هنرمندان باز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، نشست تبیینی رسانه و سلبریتی ها با حضور علی فروغی مدیر شبکه سه و مدیر کل صداوسیمای خراسان جنوبی و جمعی از مدیران و اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی و مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان با هدف آشنایی اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با پدیده سلبریتی و نحوه مواجهه با آن و همچنین تاثیرات متقابل آن بر رسانه ها و افکار عمومی بر گزار شد.

مدیر شبکه سه سیما در این نشست گفت: ممکن است با برخی سلبریتی ها اختلاف سلیقه داشته باشیم اما آغوش صداوسیما برای تمام هنرمندانی که می خواهند برای مردم و نظام کار کنند باز است و ممنوعیتی وجود ندارد.

قاطبه هنرمندان و چهره های محبوب مردمی علاقه مند نظام و انقلاب هستند و حاضرند با رسانه ملی کار کنند و ما هم از حضور این چهره ها در برنامه های مختلف صداوسیما استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر شبکه سه سیما: آغوش صداوسیما برای همه هنرمندان باز است

مدیر شبکه سه سیما: آغوش صداوسیما برای همه هنرمندان باز است