مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-10حوادث

دستگیری عامل شهادت پلیس در نیکشهر


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت ستوانسوم امیر درویشی ادیمی از ماموران فراجا پس از 4 سال فرار در شهرستان نیکشهر خبر داد.

- سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در دی ماه سال 98 در پی شهادت مظلومانه ستوانسوم امیر درویشی ادیمی   از مأموران انتظامی شهرستان کنارک، طی درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در بخش زرآباد شهرستان کنارک، مراتب شناسایی و دستگیری عامل اصلی شهادت این مأمور جان برکف، به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: در این راستا با تلاش شبانه روزی پلیس متهم اصلی شناسایی و با توجه به متواری و مجهول المکان بودن او تلاش مأموران برای به دام انداختنش ادامه یافت.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به این پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود سرنخ هایی از زندگی مخفیانه متهم به دست آوردند و در نهایت با تلاش مأموران پلیس و پس از رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های ویژه، عامل اصلی شهادت ستوانسوم درویشی ادیمی را در یکی از محور های مواصلاتی نیکشهر شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و خودروی وی را توقیف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل شهادت پلیس در نیکشهر

دستگیری عامل شهادت پلیس در نیکشهر