مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 19:502023-11-24ورزشي

بازگشت هیجان فوتبال محلات به تبریز


سومین دوره جام محلات شهرداری تبریز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مسابقات فوتبال محلات (جام شهرداری) گرامیداشت کنگره ده هزار شهید استان آذربایجان شرقی صبح امروز به همت باشگاه ورزشی شهرداری تبریز آغاز شد.

 یعقوب هوشیار در آیین آغاز سومین دوره مسابقات فوتبال محلات تبریز که با گرامیداشت کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی برگزار می شود، اظهار کرد: در حال حاضر 55 پروژه ورزشی در سطح شهر در حال اجراست که پس از اتمام تقدیم شهروندان خواهد شد.

وی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر در پیشبرد اهداف سلامت محور مدیریت شهری تبریز تصریح کرد: تدوین تقویم فرهنگی و ورزشی شهرداری تبریز در سال جاری و اجرای برنامه های مختلف ورزشی در جای جای شهر بدون حمایت شورای ششم و به ویژه رییس کمیسیون ورزشی و جوانان شورای اسلامی میسر نبود.

هوشیار با بیان اینکه برنامه های ورزشی به صورت روزانه و هفتگی در تمام مناطق شهرداری در حال برگزاری است، افزود: آخرین وضعیت پروژه های ورزشی که عملیات اجرایی آن ها شروع شده پیگیری می شود و با بهره برداری از 25 سالن ورزشی شاهد ارتقا سرانه ورزشی شهر تبریز خواهیم بود.

شهردار تبریز ضمن قدردانی از تلاش های مدیر عامل و کارکنان باشگاه ورزشی شهرداری، بر نظارت ویژه بر استعداد یابی ورزشکاران و  تقویت ورزش همگانی و حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت هیجان فوتبال محلات به تبریز

بازگشت هیجان فوتبال محلات به تبریز