مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-18ورزشي

احیای فوتبال ساری به واسطه بازسازی استادیوم شهید متقی


با بازسازی استادیوم شهید متقی شهر ساری، ورزش و مخصوصا فوتبال این شهر پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل باشگاه شهدای ساری گفت: با بازسازی استادیوم شهید متقی شهر ساری، ورزش و مخصوصا فوتبال این شهر پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

عادل بابایی نماینده مازندران در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فوتبال در مرکز استان ریشه و قدمتی دیرینه دارد و امسال بعد سال ها باشگاه شهدای ساری فوتبال را در مرکز مازندران احیاء کرد.

بابایی افزود: حدود یک دهه بود که ساری در لیگ سطح بالایی همچون لیگ دسته دوم نماینده ای نداشت و مردم ساری که عاشق فوتبال هستند، از این بابت محروم بودند که خداروشکر استقبال پرشور ساروی ها از بازی های خانگی شهدای ساری نشان از رضایت آنها داشت.

وی ضمن قدردانی از تمامی عوامل باشگاه، نبود زیرساخت ها در فوتبال مرکز استان را دلیل عدم پیشرفت فوتبال ساری عنوان کرد و گفت: سال هاست در مرکز مازندران در سطح شهر استادیومی ندارد و علاقمندان به فوتبال باید کیلومترها به جاده خطرناک دریا بیایند تا بازی تیم محبوب شهرشان را ببینند و از این تیم حمایت کنند.

بابایی خواستار مرتفع شدن مشکلات استادیوم کهن شهر ساری شد و تاکید کرد: شک نکنید با بازسازی استادیوم شهید متقی، ورزش و مخصوصا فوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای فوتبال ساری به واسطه بازسازی استادیوم شهید متقی

احیای فوتبال ساری به واسطه بازسازی استادیوم شهید متقی