مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-09اقتصادي

200 طرح نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد شهرستان ارزوییه افتتاح شد


به منظور اشتغال و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت، 200 طرح نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد شهرستان ارزوییه با حضور استاندار کرمان افتتاح و وارد مدار شد.

- ایسنا/کرمان به منظور اشتغال و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت، 200 طرح نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد شهرستان ارزوییه با حضور استاندار کرمان افتتاح و وارد مدار شد.

ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در حاشیه افتتاح این نیروگاه های خورشیدی گفت: این 200 طرح نیروگاه خورشیدی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در راستای اشتغال و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت افتتاح و وارد مدار شد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح ها در شهرستان ارزوییه تعداد نیروگاه های خورشیدی در این شهرستان به 250 طرح افزایش یافت، افزود: تا پایان سال جاری نیز 100 طرح نیروگاه خورشیدی مددجویان در شهرستان ارزوییه افتتاح و وارد مدار خواهد شد.

عسکری نژاد راه اندازی پنل های خورشیدی را یکی از راه های اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد دانست و بیان کرد: این طرح در راستای سیاست اصلی کمیته امداد یعنی توانمندسازی دائمی محرومان و ایجاد خودکفایی و استقلال مالی برای مددجویان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 طرح نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد شهرستان ارزوییه افتتاح شد

200 طرح نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد شهرستان ارزوییه افتتاح شد