مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-10اقتصادي

«چت جی پی تی» تنبل شده است!


چت باتی که صنعت هوش مصنوعی را متحول کرد به تازگی یک ساله شده است و اکنون به نظر می رسد این چت بات از انجام وظایفی که به آن محول می شود، خودداری می کند.

- چت باتی که صنعت هوش مصنوعی را متحول کرد به تازگی یک ساله شده است و اکنون به نظر می رسد این چت بات از انجام وظایفی که به آن محول می شود، خودداری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، شرکت اُپن ای آی(OpenAI) که سازنده چت بات محبوب چت جی پی تی(ChatGPT) است اکنون بازخوردهایی از کاربرانی دریافت کرده که ادعا می کنند این هوش مصنوعی تنبل شده است.

گزارش ها نشان می دهد که چت جی پی تی از انجام وظایف خودداری می کند یا دستکم تلاش کمی برای پاسخ دهی انجام می دهد و حتی گاهی اوقات به پیش پردازنده sass متوسل می شود.

این تغییر ناگهانی در رفتار چت جی پی تی، گمانه زنی ها را در مورد تغییرات عمدی ایجاد شده توسط اُپن ای آی برای بهینه سازی کارایی و حفظ منابع در بحبوحه معرفی رقیب آن موسوم به جمنای(Gemini) توسعه یافته توسط گوگل، افزایش داده است.

مشکلات مربوط به چت جی پی تی تنبل گروه های ردیت(Reddit) و پلتفرم های توسعه دهنده اُپن ای آی مملو از شکایات کاربران در مورد کاهش بهره وری چت جی پی تی هستند.

به نظر می رسد این هوش مصنوعی به جای ارائه کد جامع برای درخواست ها، اکنون قطعه هایی از آن را ارائه می کند و کاربران را هدایت می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چت جی پی تی» تنبل شده است!

«چت جی پی تی» تنبل شده است!