مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-16سياسي

میز مطالبه گری در شورای اسلامی استان اردبیل ایجاد می شود


رییس شورای اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه 23 بانوی عضو شورا در استان اردبیل فعال هستند از ایجاد میز مطالبه گری در شورای اسلامی استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه 23 بانوی عضو شورا در استان اردبیل فعال هستند از ایجاد میز مطالبه گری در شورای اسلامی استان خبر داد.

ابراهیم صفری امروز، 25 آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از رویکردهای اساسی شورای اسلامی استان اردبیل پیگیری مطالبات و مشکلات روستاها و شهرها است و در این راستا میز مطالبه گری در شورای اسلامی استان ایجاد می شود.

وی افزود: بازدیدهای مختلفی از روستاها و شهرهای استان به همراه اعضای شورای اسلامی استان و نمایندگان شورا انجام می شود تا از نزدیک پیگیر مطالبات مردم شهر و روستاهای استان باشیم.

رییس شورای اسلامی استان تصریح کرد: در روستاها مطالبات مختلف از جمله اجرای طرح هادی و آب شرب، آسفالت راه های روستایی و تغییر کاربری و عمران و آبادانی روستاها وجود دارد که این مطالبات با جدیت پیگیری و تحقق می یاید.

صفری از برگزاری جلسه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و ائمه جمعه شهرستان ها و فرمانداران شهرستان ها و فرمانده سپاه استان و شهرستان ها و مدیران دستگاه های اجرایی برای پیگیری و تحقق مطالبات مردم شهر و روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز مطالبه گری در شورای اسلامی استان اردبیل ایجاد می شود

میز مطالبه گری در شورای اسلامی استان اردبیل ایجاد می شود