مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 01:152023-12-03سياسي

حسین مرعشی: کاندیدای انتخابات 1404 نمی شوم


دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به شائبه های یک رسانه اصولگرا مبنی بر کاندیداتوری اش در انتخابات 1404 می گوید: بنده اصلاً اهل این حرف ها نیستم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرآنلاین نوشت: هنوز انتخابات مجلس دوازدهم برگزار نشده، برخی رسانه ها خبرسازی در مورد انتخابات ریاست جمهوری را آغاز کرده و حتی از داوطلبین احتمالی انتخابات 1404 رونمایی کرده اند.

آنچنان که یک رسانه اصولگرا در گزارشی مدعی شده که اسحاق جهانگیری، حسین مرعشی و محسن هاشمی از جمله کاندیدا های احتمالی حزب کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری آینده هستند.

موضوعی که از سوی حسین مرعشی دبیرکل این حزب تایید نمی شود و وی می گوید؛ فعلاً انتخابات مجلس را پیش رو داریم، هر چند این انتخابات هم در فضای سرد سیاسی برگزار می شود.

در ادامه گفتگو با حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی را می خوانید: *آقای مرعشی! امروز یک خبرگزاری ادعایی درباره نامزد شدن شما برای انتخابات ریاست جمهوری منتشر کرده است، چقدر این ادعا نزدیک به واقعیت است و آیا صحت دارد؟ خیر، این موضوع تحلیل این رسانه است و بنده اصلاً اهل این حرف ها نیستم، قصد ندارم داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شوم و برنامه ای هم برای این کار ندارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین مرعشی: کاندیدای انتخابات 1404 نمی شوم

حسین مرعشی: کاندیدای انتخابات 1404 نمی شوم