مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-06سياسي

جریان تروریستی هر روز با چهره جدیدی ظاهر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «لیث جبر حمزه» رییس سازمان اشراف قضایی و عضو شورای عالی قضایی عراق در صدر یک هیئت قضایی صبح چهارشنبه (15 آذر) با حضور در حوزه ریاست قوه قضاییه با حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای دیدار کرد.

- رییس قوه قضاییه گفت: جریان تروریستی یک چهره ندارد و هر روز ممکن است به شکل جدیدی ظاهر شود، به همین سبب ما باید اهداف و حامیان این جریان را بشناسیم تا بتوانیم با آن برخورد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لیث جبر حمزه رییس سازمان اشراف قضایی و عضو شورای عالی قضایی عراق در صدر یک هیئت قضایی صبح چهارشنبه (15 آذر) با حضور در حوزه ریاست قوه قضاییه با حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای دیدار کرد.

رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در جریان این دیدار با اشاره به ابعاد مختلف جنایات وحشیانه صهیونیست ها علیه مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: امروز متأسفانه غزه و مردم مظلوم و مقتدر فلسطین، تحت شدیدترین جنایت های ضدبشری هستند؛ رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکا و برخی دوّل غربی، شبانه روز مشغول نسل کُشی و جنایت های ضدبشری است و سلاح ها و جنگ افزار ها و بمب های بسیار مخرب و بزرگ را بر سر مردم، غیرنظامیان، زنان و کودکان غزه می ریزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان تروریستی هر روز با چهره جدیدی ظاهر می شود

جریان تروریستی هر روز با چهره جدیدی ظاهر می شود