مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-06سياسي

شور خلاقیت در جشنواره دانش آموزی رینوفست تبریز


همزمان با برگزاری اولین جشنواره نوآوری و فناوری رینوفست تبریز از چهاردهم الی هفدهم آذر ماه، شور خلاقیت و فناوری و نوآوری مهمان غرفه های دانش آموزی این جشنواره شده است و به نظر می رسد دانش آموزان امروز چند قدمی از بزرگترها جلوتر هستند.

- این جشنواره دانش آموزی برای اولین بار در سطح کشور در نمایشگاه بین المللی تبریز در سه محور رباتیک، هوش مصنوعی و هوافضا برگزار می شود و دانش آموزان در چهار محور دستاوردها، مسابقات، نمایشگاه و سمینارهای آموزشی با هم به رقابت می پردازند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ورود دانش آموزان به فضای دانش بنیان و آشنایی با علوم نو و تکنولوژی های روز دنیا می تواند باعث شتاب در پیشرفت و توسعه کشور شود.

آیت الله سید محمدعلی آل هاشم در آیین افتتاح اولین جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی رینوفست و یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، برگزاری اولین جشنواره فناوری و نوآوری دانش آموزی را اقدامی مبارک برای نسل امروز به عنوان نسلی باهوش و پر استعداد، عنوان کرد.

وی با بیان اینکه استقبال چشمگیر دانش آموزان از جشنواره فناوری و نوآوری رینوفست قابل توجه است، گفت: تعداد طرح های ارائه شده و شرکت کنندگان در این جشنواره در سه محور هوا فضا، رباتیک و هوش مصنوعی بسیار خوب و نقش چنین جشنواره هایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور خلاقیت در جشنواره دانش آموزی رینوفست تبریز

شور خلاقیت در جشنواره دانش آموزی رینوفست تبریز