مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-18سياسي

دیر ، اما به موقع...معاونت مطبوعاتی ارشاد رسانه ای شد!


آنهایی که در عرصه مطبوعات و رسانه های کاغذی و یا همان نشریات مکتوب ، سال های سال خاک خورده اند و یا همچنان با همان روزهای خوش ، ایام می گذرانند، - به گزارش  تابناک، با گذر زمان، تغییر و تحولات است که تفاوت، پیشرفت، تحول و پویایی را به رخ می کشد و در رأس آن ،همانا که قدرت رسانه ؛ خود به تنهایی گواه بر این مدعاست.

قطع به یقین در قرن حاضر که سرعت تکنولوژی و در بطن آن عصر ارتباطات و رسانه به سرعت نور در حال رشد است و هوش مصنوعی هم گوی سبقت را از انسان ها ربوده ، می توان به این نظریه رسید که اگر با رسانه و یا در کنار رسانه نباشیم، غائله را باخته ایم!حال این نکته درست است یا غلط؛ بماند.

آنهایی که در عرصه مطبوعات و رسانه های کاغذی و یا همان نشریات مکتوب ، سال های سال خاک خورده اند و یا همچنان با همان روزهای خوش ، ایام می گذرانند، به این مهم رسیده اند که دوران نشریات کاغذی و یا همان مطبوعات، منقضی شده اند و به پایان راه خود رسیده اند.

این روزها با توجه به اینکه پیشرفته ترین امکانات الکترونیکی موجود به راحتی در اختیار کاربران قرار گرفته است؛ هر فردی روی این کره زمین خود را یک رسانه می داند، چرا که با یک موبایل هوشمند ساده می توان با تصویرنگاری از یک رویداد و رخداد ، آن را به یک محتوای پر بازدید و پر بیننده در جهان تبدیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیر ، اما به موقع...معاونت مطبوعاتی ارشاد رسانه ای شد!

دیر ، اما به موقع...معاونت مطبوعاتی ارشاد رسانه ای شد!