مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 18:402023-11-26سياسي

مردم ایران برای پیروزی نهایی ملت فلسطین دست به دعا بردارند


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای، از مردم ایران دعوت کرد با حضور در مساجد، برای پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم غاصب اشغالگر اسراییل دست به دعا بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تقدیر از مقاومت ملت بزرگ فلسطین و با محکومیت مجدد جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی از مردم آگاه و انقلابی ایران اسلامی دعوت می کند به شکرانه این موفقیت امشب و فردا شب در مساجد محوری و مجالس توسل به حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها ضمن شکرگزاری به خاطر این موهبت الهی برای پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم غاصب اشغالگر اسراییل دست به دعا بردارند.

در این اطلاعیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم الا ان نصرالله قریب ( سوره بقره آیه 214 )  مقاومت جانانه ملت مظلوم فلسطین و ایستادگی شجاعانه مردم بی دفاع غزه در برابر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اسراییل برای بار دیگر هیمنه پوشالی این رژیم وحشی را به اثبات رساند و قدرت مقاومت با تکیه به فرهنگ ایثار و شهادت را به رخ جهانیان کشاند.

بی شک این پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی در امتداد عملیات حیرت انگیز طوفان الاقصی رعب و وحشتی را بر اردوگاه صهیونیسم و حامیان آمریکایی آنان مستولی کرد و شکستی ترمیم ناپذیر را برای آنان رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران برای پیروزی نهایی ملت فلسطین دست به دعا بردارند

مردم ایران برای پیروزی نهایی ملت فلسطین دست به دعا بردارند