مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-11بين الملل

رژیم صهیونیستی برای یافتن اجساد اسرای خود پیکر شهدای فلسطینی را کالبدشکافی می کند


رادیو سراسری رژیم صهیونیستی گزارش داد که این رژیم طی هفته جاری برای شناسایی هویت های پیکر بیش از 1000 نیروی مبارز و شهروند فلسطینی از نوار غزه که طی نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر به شهادت رسیدند، - رادیو سراسری رژیم صهیونیستی گزارش داد که این رژیم طی هفته جاری برای شناسایی هویت های پیکر بیش از 1000 نیروی مبارز و شهروند فلسطینی از نوار غزه که طی نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر به شهادت رسیدند، تلاش می کند تا مطمئن شود که جسد کشته شدگان اسراییلی بین آنها نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این عملیات در یک پایگاه نظامی در جنوب ارضی اشغالی انجام می شود و در آن نمایندگانی از خاخام های نظامی و انستیتوی پزشکی جنایی مشارکت خواهند کرد و نمونه هایی از دندان ها و دی إن إی تمامی پیکرها گرفته خواهد شد.

طبق برآوردهای ارتش رژیم صهیونیستی، این عملیات دست کم دو هفته به طول خواهد انجامید تا این اطمینان حاصل شود که جسد کشته شده های اسراییلی در میان پیکرهای شهدای فلسطینی جمع آوری شده وجود نداشته است؛ هرچند که در حال حاضر نیز نشانه های مبنی بر وجود جسدهای این چنینی در دست نیست.

شبکه کان گزارش داد که هدف از این عملیات همچنین جمع آوری تصویر کاملی از اسیران و مفقودشدگان است چراکه همچنان تعدادی از اسراییلی ها از هفتم اکتبر در زمره افراد ناپدید شده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی برای یافتن اجساد اسرای خود پیکر شهدای فلسطینی را کالبدشکافی می کند

رژیم صهیونیستی برای یافتن اجساد اسرای خود پیکر شهدای فلسطینی را کالبدشکافی می کند