مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-05بين الملل

پزشک نروژی خطاب به رهبران غربی: فریادهای غزه را نمی شنوید؟


پزشک نروژی که زمانی در بیمارستان شفای غزه کار می کرد، از رهبران جهان خواست که کشتار جمعی و نسل کشی رژیم صهیونیستی را متوقف کنند.

- پزشک نروژی خطاب به رهبران غربی: فریادهای غزه را نمی شنوید؟ پزشک نروژی که زمانی در بیمارستان شفای غزه کار می کرد، از رهبران جهان خواست که کشتار جمعی و نسل کشی رژیم صهیونیستی را متوقف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدز گیلبرت که یک کنشگر اجتماعی هم شمار می رود، رهبران جهان را مسئول کشتار غیرنظامیان در حملات رژیم صهیونیستی به غزه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، وی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: رییس جمهور بایدن، آقای بلینکن، آیا شما بیدارید؟ اورزولا فون در لاین، رییس اتحادیه اروپا، رییس جمهور ماکرون، آیا می توانید فریادهای غزه را بشنوید؟ دکتر گیلبرت که به مدت 16 سال در بیمارستان الشفاء، بزرگ ترین مجتمع پزشکی در نوار غزه کارکرده است، به حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه و پناهگاه سازمان ملل در منطقه اشاره کرد که طی آن 700 غیرنظامی کشته شدند که 70 درصد آنها زن و کودک بودند.

وی با اشاره به بیش از 15 هزار شهید فلسطینی در نوار غزه ادامه می دهد: شما هیچ کاری انجام نمی دهید، از هیچی هم کمتر! شما فعالانه از ماشین جنگی اسراییل و کشتار آنها حمایت می کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک نروژی خطاب به رهبران غربی: فریادهای غزه را نمی شنوید؟

پزشک نروژی خطاب به رهبران غربی: فریادهای غزه را نمی شنوید؟