مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 10:062023-12-15سياسي

رییس جامعه مدرسین: حضرت زهرا(س) نسبت به مشکلات مردم دغدغه داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری صبح امروز در جمع مردم شهرستان دیلم با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: این دسته از محافل دینی باعث زنده نگهداشتن یاد اهل بیت(ع) می شود و مردم دارالمومنین شهرستان دیلم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و با نقش آفرینی روحانیت ، با انقلاب اسلامی همراهی کردند و حرکت در مسیر انقلاب را یک وظیفه دینی برای خود تلقی نمودند که تا به امروز نیز دلبستگی شان به راه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب ادامه دارد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم دیلم همواره در صحنه های مختلف پای کار نظام بوده اند؛ لذا مدیران نیز در صحنه هایی که برای مردم پیش می آید باید همدل با مردم و برای مرتفع شدن مطالبات بکوشند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روزهای غم باری برای امت اسلامی است در حال سپری شدن است، گفت: مسئله فلسطین بنا بر فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب باید مسئله اول جهان اسلام باشد.

رییس جمهور آمریکا می گوید من یک صهیونیست هستم و به آن می بالد؛ این موضوع در واقع یک ننگ است.

آیا کشتن مردم مظلوم و کودکان بی گناه افتخار دارد؟ شرم تان باد.

ما در دل مان امیدوار هستیم امام زمان (عج) خواهد آمد و تمامی ظالمانی که صحنه عاشورا را ایجاد کردند و همچنین ستمگرانی که ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جامعه مدرسین: حضرت زهرا(س) نسبت به مشکلات مردم دغدغه داشت

رییس جامعه مدرسین: حضرت زهرا(س) نسبت به مشکلات مردم دغدغه داشت