مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-02اقتصادي

ارزآوری شرکت رویان از صادرات خون بند ناف


مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان گفت: برای هر نمونه وارداتی خون بند ناف حدود 40 هزار دلار هزینه می شود، حال اینکه ما امروز با صادرات به ارزآورری نیز رسیده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مرتضی ضرابی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، با گرامی داشت روز جهانی خون بندناف، اظهار کرد: ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف از رویدادهای مهم امروز پزشکی است.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون 1300 ذخیره خون بند ناف در لرستان داشتیم که امسال رشد 2 برابری حدود 130 درصد این ذخیره افزایش داده شده است.

مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان با بیان اینکه تشکیل دهنده همه بافت های بدن بوده و از منابع مختلف می توان این سلول ها را به دست آورد، افزود: بند ناف اگرچه بعنوان زباله بیولوژیک دور ریخته می شد، اما خون بند ناف در درمان بیماری های مختلف می تواند بسیار کارگشا واقع شود.

ضرابی با اشاره به ذخیره سازی خون بند ناف به صورت عمومی و خصوصی ، تصریح کرد: هم اکنون بیش از 200 هزار نمونه خون بند ناف در بانک خصوصی و 5 هزار نمونه در بانک عمومی داریم.

وی بیان داشت: بزرگترین بانک خون بند ناف را در خاورمیانه داریم نمونه خون بند ناف از کشورهای مختلف در ایران ذخیره سازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزآوری شرکت رویان از صادرات خون بند ناف

ارزآوری شرکت رویان از صادرات خون بند ناف